Salgs- og leveringsbetingelser
Senest opdateret: 28. august 2024
1. Aftale mellem dig og Digital Partners ApS
1.1. Servicevilkårene (“vilkårene”) regulerer dit køb af ydelser, produkter og services fra Digital Partners ApS, uanset om de er gratis eller kræver betaling. Ved at acceptere vilkårene, enten ved at udfylde en ordreformular eller et dokument, der henviser til vilkårene, accepterer du, at vilkårene er en del af aftalen mellem dig og Digital Partners ApS (“Digital Partners”) (“aftalen“).
1.2. Vilkårene blev sidst opdateret den 28. august 2024 og træder i kraft mellem dig og Digital Partners på den dag, hvor du afgiver en ordre. Digital Partners forbeholder sig ret til at ændre vilkårene fra tid til anden. Hvis sådanne ændringer betragtes som væsentlige, vil Digital Partners informere registrerede kunder om ændringerne via e-mail, og ændringerne træder i kraft en måned efter, at disse e-mails er blevet sendt. Din fortsatte brug af vores tjenester efter eventuelle ændringer vil udgøre en anerkendelse og accept af de ændrede vilkår.
1.3. De gældende vilkår er altid dem, der er tilgængelige på vores hjemmeside www.digitalpartners.dk. I tilfælde af uoverensstemmelser mellem ordlyden af vores hjemmeside eller ordlyden af tidligere vilkår og disse vilkår, er disse vilkår gældende.
2. De tjenester vi leverer ─ og hvad du skal gøre
2.1. Digital Partners tilbyder digitale løsninger til virksomheder (B2B), hvor vi specialiserer os i digital markedsføring og levering af digitale produkter.
2.2. Det er dit ansvar at sikre, at de oplysninger og informationer, du videregiver til Digital Partners, er korrekte og relevante for den pågældende service. Du bekræfter, at du har de nødvendige rettigheder og tilladelser til at bruge og administrere de angivne domæner eller digitale aktiver, som skal administreres eller overleveres til Digital Partners.
2.3. Digital Partners fungerer som databehandler i overensstemmelse med de oplysninger, som findes i vores Privatlivspolitik, som beskrevet i punkt 8.
2.4. Digital Partners træffer passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger til at beskytte data mod utilsigtet eller ulovlig destruktion, tab eller ændring og mod uautoriseret offentliggørelse, misbrug eller ulovlig handling. Digital Partners er underlagt de garantier, der er fastlagt i dansk lovgivning, hvor virksomheden er etableret.
2.5. Digital Partners organiserer sine ressourcer for at sikre høj driftssikkerhed, herunder en oppetid på 99,9% på vores digitale tjenester og en svartid på mindre end 1 arbejdsdag på supportanmodninger relateret til kritiske fejl (høj effekt, høj vigtighed) og ikke-planlagt nedetid for digitale tjenester eller produkter.
3. Betaling og fakturering
3.1. Standardaftaler faktureres sædvanligvis månedsvist forud med 7 dages betalingsfrist. Årlige licenser forudbetales et år med 7 dages betalingsfrist.
3.2. Uanset om din digitale tjeneste betales pr. bankoverførsel eller kreditkort, sendes fakturaer til den e-mailadresse, der er oplyst til Digital Partners.
3.3. Lokal moms vil blive opkrævet af kunder beliggende i EU, bortset fra virksomheder, der har oplyst et VIES-gyldigt momsnummer til Digital Partners (“omvendt betalingspligt”). Undtagelsen gælder ikke for danske virksomheder. Kunder uden for EU vil ikke blive opkrævet moms.
3.4. Hvis du er en virksomhed beliggende i EU, som er kvalificeret til at blive fritaget for moms, og jeres momsnummer ikke godkendes i Europa-Kommissionens VIES momsnummer kontrolsystem på fakturadatoen (ordre og/eller tilbagevendende ordre), eller hvis dit VIES momsnummer ikke var oplyst til Digital Partners på fakturadatoen, er vi forpligtet til at opkræve moms, som ikke vil blive refunderet.
3.5. Alle ordre vil blive opkrævet i Danske Kroner (DKK) eller Euro (EUR).
4. Prisregulering
4.1. Alle aftaler med Digital Partners er underlagt årlig prisregulering baseret på udviklingen i det danske nettoprisindeks, dog reguleres priserne altid med minimum 3% årligt. Denne regulering sker automatisk ved årsskiftet og træder i kraft fra d. 1. januar det efterfølgende år.
4.2. I tilfælde af ekstraordinær udvikling i det danske nettoprisindeks forbeholder Digital Partners sig retten til at justere priserne hyppigere end én gang om året. Sådanne prisjusteringer vil blive varslet skriftligt med 30 dages varsel.
4.3. Ved fortsat brug af vores tjenester efter en prisregulering accepterer du den justerede pris. Hvis du ikke ønsker at acceptere en prisregulering, har du mulighed for at opsige aftalen i henhold til opsigelsesbetingelserne, der er angivet i punkt 5.
5. Periode og opsigelse
5.1. Aftalen på din digitale tjeneste er effektiv i det øjeblik, du har givet accept til aftalen og indtil aftalen opsiges af dig eller os.
5.2. Ved standardaftaler kan begge parter opsige samarbejdet med et skriftligt varsel på løbende måned plus 30 dage. Materiale, der er produceret og betalt i samarbejdsperioden, må fortsat benyttes.
5.3. Vi forbeholder os ret til at opsige aftalen og stoppe levering af tjenester (i) med det samme, hvis betaling ikke modtages til tiden, (ii) i tilfælde af et væsentligt brud på aftalen fra din side i overensstemmelse med den tidsramme, der er angivet i punkt 11.4 eller (iii) på et hvilket som helst tidspunkt og uden grund, med seks måneders varsel.
6. Force majeure
Digital Partners er ikke erstatningspligtig for manglende opfyldelse af Digital Partners’ forpligtelser, hvis Digital Partners kan godtgøre, at dette skyldes en hindring uden for Digital Partners’ kontrol, så som, men ikke begrænset til, krig, krigslignende situationer, brand, strejke, lockout, forsinket eller mangelfuld levering fra underleverandører, hackerangreb, servernedbrud, nedbrud af elektricitet og nedbrud af internetforbindelse.
7. Databeskyttelse
7.1. Databeskyttelse
7.1.1. Dine personlige oplysninger er meget vigtige for os. Derfor har vi oprettet en separat politik for beskyttelse af personlige oplysninger for at forklare, hvordan vi indsamler, administrerer, behandler, sikrer og gemmer dine private oplysninger. Vores politik om beskyttelse af personlige oplysninger er omfattet af disse vilkår. Du kan læse hele vores politik om beskyttelse af personlige oplysninger på digitalpartners.dk/privatlivspolitik.
7.2. Fortrolighed
7.2.1. Hver part skal med rimelig omhu beskytte den anden parts fortrolige oplysninger mod brug eller adgang for uautoriserede personer.
8. Ansvarsfraskrivelse
8.1. Ved anvendelse af vores tjenester accepterer du, at de tjenester, vi leverer, er “som de er” og “som tilgængelige”. Dette indebærer, at vi ikke kan garantere:
- at din brug af vores tjenester vil være uafbrudt, rettidig, sikker eller uden fejl,
- specifikke resultater eller succes ved anvendelsen af vores tjenester, herunder, men ikke begrænset til, forbedringer i søgemaskinens rangering, øget trafik eller konverteringsrater,
- at eventuelle fejl i driften eller funktionaliteten vil blive rettet eller korrigeret,
- og at kunden selv er ansvarlig for korrekt implementering af de strategier og løsninger, vi anbefaler, samt at overholde gældende love og regulativer.
**© 2024 Digital Partners. Alle rettigheder forbeholdes
Tilbage til digitalpartners.dk